lördag 1 februari 2014

Skrivmål för februari

Förra månaden gick ju faktiskt ganska bra så nu kör jag på. Så här såg skrivmålen för 2014 ut, för er som missade det inlägget. Återkommer när månaden är slut för en summering av vad jag faktiskt fått gjort.

Februari månads skrivmål:

  • Knyta ihop säcken, lägga sista handen vid och sist men inte minst lämna ifrån mig allt material/alla texter som jag eventuellt har kvar att lämna till andra upplagan av Halländska så att jag kan gå vidare med andra projekt i lugn och ro och utan distraktioner.

  • Fortsätta redigeringen av Trollsagan tillsammans med mina betaläsare. Skriva igenom de sidor som jag ska läsa för eleverna varje vecka och sedan gå igenom de igen tillsammans med eventuella anteckningar efter varje torsdag.

  • Skriva ner/skriva igenom novellutkastet som går under arbetsnamnet "Diktatorn" i word så att det finns i digital form.

  • Kolla upp eventuella nya novell- och skrivartävlingar som dykt upp.

  •  Försöka komma på en idé till en novell som skulle funka i Swedish Zombies skräcknovelltävling.

  •  Bestämma mig för om jag ska delta i Swedish Zombies novelltävling eller inte. (Eventuellt skriva ner och skicka in en novell till tävlingen.)

  • Göra alla övningar och skrivuppgifter som ingår i distanskursen Att skriva för barn under februari månad.

  • Skriva minst ett par inlägg på bloggen varje vecka.

  • Fortsätta arbetet med att samla ihop alla "smålappar" i min Moleskine. Ägna mig åt detta minst en gång i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar